min dator är segare än sirap..

Ja ni ser ju på rubriken hur läget är, datorn är så sinnessjukt slö och hänger sig hela tiden vilket gör det mäkta jobbigt att försöka sitta och blogga.. Därför är uppdateringen som den är för tillfället.
 
Jag tänker iallafall ge er en liten update om tävlingen igår!
Spottis skötte sig iallafall kanon i båda klasserna. I LB'n var vi dubbelnolla 3 tiondelar från en femteplacering men blev tyvärr nerpetade av sista ryttaren i startfältet.. I LA'n så fick vi en retlig rivning på hinder nummer 6, men hon hoppade bra i övrigt! så jag är nöjd med dagen :)
 
Ska se om jag får ordning på datorn så att den blir lite snabbare, för just nu är det inte roligt att sätta sig och blogga för det tar typ 100 år..  Om inte annat så kommer ni få lite mobilbloggningar imellanåt, även om jag vet att det inte är lika spännande, men det är alltid något!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin din häst är! Jag hitta din blogg när jag sökte runt på Idholmens matador (min hästs pappa) kul att hitta en gul släkting! :)

Svar: Tack så mycket! Jaha vad spännande,då är de halvsyskon alltså? :) är din också gul?
Malou Kastman

2012-10-09 @ 16:27:08
Postat av: Sara

sjukt fin blogg! :)

kolla gärna in min blogg om du har tid över!

Svar: tack så mycket!! :)
Malou Kastman

2012-10-10 @ 20:51:41
URL: http://mingus.blogg.se
Postat av: Anonym

japp halvsyskon :) ja han är gul med strumpor och bläs och jätte fin såklart ;)

Svar: där ser man! aha :) ja det kan jag tänka mig!
Malou Kastman

2012-10-12 @ 18:38:24
Postat av: Emma

kan du inte börja blogga mer? saknar det, du skriver om så sjukt bra och intressanta saker! :)

Svar: hehe jo, jag ska verkligen försöka skärpa till mig nu! åh tack så mycket! :D blir mycket mer inspirerad när man får såna här trevliga kommentarer!
Malou Kastman

2012-10-15 @ 22:43:34
URL: http://anderssonke.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0