le résultats

Bättre sent än aldrig som de säger, förlåt för min frånvaro!
 
På framhoppningen till första klassen så la min ponny in en sådan tvärnit på oxern så jag höll på att få smaka grus, hon som nästan aldrig stannar annars! Det var jag inte alls berädd på kan jag meddela.. Efter det hoppade hon lite lustigt några språng, så gick tyvärr inte in med världens bästa känsla på banan...
 
LB+5, 4 fel:
Det ser bättre ut på filmen än vad det kändes kan jag säga. Klassen var en A:0'a och därför är det ju "omhoppning" redan från första hindret, S var lite av och på hela rundan kändes det som och jag fick vara på henne mer än vanligt inne på banan, men tveka på hinder gjorde hon iallafall inte utan hon vara bara allmänt segare än vanligt.. (inte för att hon brukar vara seg, men.. haha) Fick ett ner på 5:an, ingen big deal egentligen, men retligt..
 
LA, 0+0 fel, 3:e placering!:
Fick inget riktigt flyt på 1, 2, 3 och därefter var det lite av och på, några bra språng och några lite mindre bra. Men vi tog oss runt grunden felfritt och gick vidare till omhoppning! Eftersom det var en A1:a så är det separat omhoppning där de även höjde upp hinderna 5 cm så det låg på LA+5. Hon kom lite nära på första och fjärde hindret, annars tyckte jag att det flöt på bra och tiden räckte till en 3:e placering!
 
 
Är det bara jag som inte ser youtubeklippen på bloggen eller kan ni heller inte se dem? Om inte, så hittar ni klippet som ska vara nedan HÄR!

Kommentarer
Postat av: erica

vad är det för kavaj du har? skitsnygg verkligen! :)

Svar: Det är en Animo Larissa! :) tack så mycket!
Malou Kastman

2012-10-28 @ 17:44:46
URL: http://ericasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0