gått i ide..

Ja det känns nästan så! Jag är helt tom på ideér när det gäller bloggen och jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Därför tänkte jag hoppa ner i sängen och kolla senaste avsnittet på Vampire Diaries och sedan sova! Och även om jag är dålig på bloggandet just nu så tycker jag att ni har blivit väldigt lata när det gäller att kommentera. Vem vet, motivationen kanske kommer tillbaka då? Det är ju alltid roligare att få respons på det man skriver!
 
Tänkte därför testa er och köra en liten mini FRÅGESTUND här i detta inlägget. Visa nu hur bra ni egentligen är på att kommentera och ös på med frågor så svarar jag på dem om någon dag!
Nu ska jag stänga datorn, vi hörs!
- Bild på Texas från vår promenad häromdagen, han smälter in i så fint i höstlöven!

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

Jag vet redan allt om dig haha! Men för att vara snäll och kommentera och ställa en fråga får jag väl göra det ;)

Vilka är dina topp 5 hopphingstar?

Svar: svaren är uppe ;)
Malou Kastman

2012-10-27 @ 08:55:51
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Erica

Om man har köpt ny häst, hur ska man börja vaccinera hästen då alltså hur många dagar mellan grundvaccinationerna och till nästa spruta!?

Svar: tack för din fråga, svaret är nu publicerat på bloggen! :)
Malou Kastman

2012-10-27 @ 15:14:26
Postat av: Anonym

Skulle du kunna låna ut din lilla gula ponny?

Svar: tack för din fråga, svaret är nu publicerat på bloggen! :)
Malou Kastman

2012-10-27 @ 18:12:41
Postat av: My lilljeberg ;)

Hej ,här kommer några frågor !
Bästa tävlingen med Spirit ?
Jag är kompis med Clara Filipsson och hon var ju och provrred Spirit i sommras . Tror du att dem hade passar bra tillsammans ?:)
Fin blogg !

Svar: tack för dina frågor, svaret är nu publicerat på bloggen! :)
Malou Kastman

2012-10-28 @ 06:58:08
Postat av: Anonym

Vem på din klubb tycker du ska ta över lilla gul efter dig? (inte Madde) ;)

Svar: tack för din fråga, svaret är nu publicerat på bloggen! :)
Malou Kastman

2012-10-28 @ 09:53:28
Postat av: Pia

Har du något särskilt mål med ridningen?
Vad är dina bästa tips när man ska rida en ny häst?

Kämpa på med bloggeriet! :)

Svar: tack för dina frågor, svaren är nu publicerade på bloggen! :)
Malou Kastman

2012-10-28 @ 14:55:17
URL: http://pialovisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vilken underbart fin hund! Vad är det för ras?

Svar: awh ja han är fin! Han är 50% dogue de bordeaux (fransk mastiff), 40% labrador och 10% sankt bernhard :)
Malou Kastman

2012-11-05 @ 16:00:07
URL: http://amandahofverberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0