svar på läsarfråga

Fick en anonym fråga under gårdagen som jag tänkte att jag lika bra kan ge ett offentligt svar på då jag tror att det är fler som är lite nyfikna kring detta ämnet.
 
"Har du börjat provrida några hästar efter Bambi? Kan du inte skriva om det då? Eller kanske vilka du skulle vilja provrida. Gillar verkligen att följa din blogg (: "
 
svar: Nej det har jag faktiskt inte gjort. Men när jag gör det så tänker jag såklart underrätta er om detta! Jag tänker inte gå ut med information om hästarna av ren respekt till ägarna men ni kommer få veta när det är dags att åka ut och prova (: Varför jag inte har åkt ut och provat någon ny häst än är av den enkla anledningen att jag inte har hittat någon som jag direkt har fastnat för. Dock tror jag att jag måste sluta vara så fruktansvärt kräsen och åka ut och prova hästar ändå, även om de kanske är mörkbruna.. haha! Måste sluta titta så mycket på utséendet och börja titta mer på kapaciteten istället, man kan ju inte få allt här i världen! Men vem vet, det kanske dyker upp en som har både och, jag håller iallafall ögonen öppna (;
Och tack så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0