storstädning & klippning

Har under dagen plågat mig själv med att hjälpa mamma och mormor att storstäda huset och än är vi inte färdiga på långa vägar... Vi rensar ut varenda skåp och skrubbar och torkar och svabbar och rensar och allt vad städning innebär i varenda liten vrå av huset, var tvungen att ta mig en liten paus och då passade jag på att sätta mig här och skriva några rader till er!
 
Senare ikväll ska lilla fröken gråbrunvitgulsvart bli helt grå (förhoppningsvis), hon har blivit så lurvig igen och när hennes päls har växt ut efter att hon redan är klippt innan så får hon så fruktansvärt ful färg... Håll tummarna för att hon blir som på bilden nedan!
 
Nu ska jag återgå till städandet, vi hörs senare! om jag överlever....
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hur lång och hur gammal är Madde? :D

Svar: Hon är 13 år gammal och 146 cm lång! :)
Malou Kastman

2012-11-26 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0