obefintlig uppdatering

Ursäkta mig för den obefintliga uppdateringen som pågår just nu, jag har inte haft någon som helst tid över för datorn då det har varit pluggpluggplugg som har gällt för hela slanten. Häromnatten fick jag endast 2,5 timmes sömn i kroppen för jag var tvungen att sitta vaken hela natten och skriva färdigt ett arbete.
 
Men från och med imorgon så LOVAR jag att ni ska få se förbättring, jag har skrapat ihop lite nya ideér till inlägg så att ni får lite ny rolig läsning här på bloggen. Imorgon ska även Madde hoppa S på klubbens pay and jump då hon ska tävla henne på Julahoppningarna den 1 December. Dock har hon inte hoppat henne sen i somras så hon behöver känna lite på henne igen, och det är därför hon ska hoppa imorgon. På Julahoppningarna ska de hoppa LD+5 och LC, hur gulligt? (; och imorgon ska de hoppa 70 & 80 cm, är ni sugna så kanske det kommer upp film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0