i'm alive!

Efter en bussresa upp på 10 timmar, en båt som gungade som ett as (och jag HATAR att åka båt, är livrädd..), drack konstant mellan kl 12:00-03:00, 15 timmar i sträck första dagen och efter att ha sovit till middag dagen efter så var det bara att göra vid sig, trycka i sig en macka och sen ner i baren och på det igen! Så det var fest från det att man vaknade på morgonen till att man la sig på kvällen. Egentligen så skulle vi kört på efterfest och dratt ut i Helsingborg när vi kom hem men bussresan hem slog ut alla och det var iprincip ingen som skulle ut utan alla låg och sov.. haha! Så istället drog vi raka vägen hem och jag kan säga att jag somnade rätt så gott i min egen säng efter en natt på en planka.. (sängen var stenhård och ca 70 cm bred, kunde inte ens ligga med böjda ben i den.. haha!).Men jag överlevde ändå!
Vi har iallafall haft ASROLIGT och jag skulle inte tveka en sekund på att göra om det!
 
Nu ska jag hoppa i lite (mycket, det är ju svinkallt ute..) kläder och dra mig upp till stallet!
Blog you later
 

Heeeeey Justin Bieber, hahahaha!

"stora sängen"

Multitasking! Cajsa duschar medan jag står på toaletten och borstar tänderna.
Anledningen till att jag står på den är att badrummet var såhär litet som ni ser på
bilden och när en duschade så blev hela golvet som ett badkar fyllt med vatten.. haha!

Stora toaletten på bussen som man inte borde få plats två st i, men vi lyckades! charmigt..
 
HOPP OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0