sugna på bilder?

Puuh, denna dagen har gått i ett verkligen! Först var det skola som vanligt, slutade tidigt (skönt!!), tog mig hem och låg några timmar i solen, som förövrigt är väldigt stark nu! har flera kompisar som har bränt sig och jag blev faktiskt också lite röd idag trots att jag har grundfärg sen resan i februari! Därefter tog jag mig upp till stallet och red sessan en stund i paddocken, hon skötte sig kanon idag! Lite pigg men det är ju sån hon är.
.
Efter det tog jag mig i kragen och drog ut på en löprunda för andra dagen i rad
(duktig jag är!! :D), det är faktiskt riktigt skönt att springa, känslan efteråt är magisk! Och att det är så fint väder gör det ju bara ännu bättre, våren har verkligen exploderat nu när har varit så varmt dessa dagarna! Nu sitter jag och tar det lugnt framför datorn en stund, grillen är igång där ute och det luktar verkligen underbart gott, åh vad jag älskar sommaren!
.
.
Mamma fotade lite idag när jag red! Snygg outfit vi ligger inne med va? haha. (;
Nejmen, Spottis fäller något otroligt just nu och jag hårar hellre ner ett par gamla sketna jobbingbyxor än mina ridbyxor! Testade rida med Petras Pessoa Magic System bett som hon gick faktiskt helt okej på!
Observera att jag inte drar henne i munnen (vilket det lätt kan se ut som), lilla fröken tycker inte om när sidostyckena sitter för "hårt" och flyttar då upp bettet och tuggar på det, så därför sitter alltid hennes sidostycken väldigt löst och när jag då håller i tygeln så åker det bakåt. Jag säger inte detta för att bortförklara mig utan för att det inte ska bli några dumma missförstånd!
min foppatoffel är påväg av! haha. inga bra ridskor detdär..
'

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Mysiga bilder!

2012-05-03 @ 06:33:58
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0