mini presentation

Det var längesedan jag körde en presentation om oss och ni blir ju bara fler och fler hela tiden, så jag tycker att det passar bra med en snabb mini-presentation nu! Bara så ni har koll liksom. (;
.
Jag heter Malou Kastman, bor i en stor villa i nordvästra Skåne tillsammans med min mamma, pappa och lillebror, en hund och tre katter. På fritiden tycker jag om att vara i stallet, tävla, vara med vänner, fotografera och festa! Jag är 18 år gammal och är inne på mitt sista ponnyår.
.
Min vackra gula springare heter Spirit och är ett connemara-sto född 2001, e. Idholmens Matador RC 78 ue. Aladdin RC 66. Hon är 137 cm i manken och kom till mig den 27 maj 2006. När hon kom hit så var hon helt grön, oinriden. Hon var sutten på ett antal gånger och riden i alla gångarter men inte mer än så. Vår resa har varit en berg-och-dalbana och har gått mycket upp och ner. Nu, efter 6 års slit, har det gett resultat! Vi har precis nått vårt mål och kvalat till MsvB i hoppning och ska starta nu den 27 i Kågeröd.
.
Vår resa tillsammans har snart nått sitt slut, jag är snart för gammal för henne och är väldigt lång, det är dags för henne att komma ut till en ny ryttare som vill fortsätta ha roligt på tävlingsbanorna med denna fina ponnyn! Hon är till salu.
.
HÄR kan ni se en film på vår resa tillsammans, det är dock väldigt gamla klipp i den, även de "nyaste" klippen är ju rätt gamla nu, ska göra en ny film om ett tag.

Kommentarer
Postat av: MAJA - retardriders

jäklar vilken skillnad! :D snyggt!

2012-05-09 @ 15:23:57
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: kim

Stor skillnad, bra jobbat!

2012-05-15 @ 14:09:39
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0