140+

Idag när jag kommer hem från tävlingen så stoppar jag frågestunden!! Anledningen till det är att det redan har kommit in över 140 frågor, och jag ska hinna (och orka) svara på alla frågorna utan att det ska bli allt för långtråkigt för er. Så om det verkligen är något som ni undrar över så är det sista chansen idag! Första svarsinlägget kommer upp under dagen.
.
För övrigt så kom jag hem vid 05:45 inatt efter en galen utgång! sov i ca två timmar och sen hämtade mamma mig när hon kom från jobbet. Så nu sitter jag här, nermyst i min egen säng, lagom pigg och så, haha! Mina knän håller verkligen på att ta kol på mig dock, det är nog det största problemet jag har just nu.. Sitter med mina back on track knäskydd på och hoppas på att det ska bli lite bättre, dock har de hållt på och klabbat i ca en vecka nu! Och det blev ju inte direkt bättre när man var ute och dansade igår... Tur jag bara ska hoppa en klass idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0