home sweet home

Åh vilken känsla att vakna upp i sin egen säng efter 3 veckor, underbart! ♥
Jag är lite smått kräsen när det gäller sängar och tycker nästan bara att det är min egen som verkligen duger. Dock har jag inga problem att sova i andra sängar, men min är lite speciell! (;
-
Iallafall, hej på er! Jag är tillbaka i allas vårat Sverige och det känns både bra och mindra bra. Jag saknar värmen något otroligt, så skönt att inte behöva dra på sig massa vinterkläder bara man ska utanför dörren! Men här hemma så saknar man ju allt! familj, vänner, djuren, (min säng, hihi), ja det mesta faktiskt! så det är ganska skönt att vara tillbaka. :) dock hade det inte skadat om lite av värmen följde med hem, men det var inte det lättaste att packa ner i resväskan tyvärr.. :/
-
Jag kan även meddela att vi hade en vääääldigt glad liten hund här hemma igår som var helt överväldigad över att vi var tillbaka hemma, haha! Vi fick inte vara ifred en sekund, inte av Lillekatt heller för den delen.. När min resväska öppnades okuperade han den direkt och sa att det faktiskt visst det var hans sovplats! Åh knäppa djur.. På tal om det så kan jag knappt bärga mig, jag vill bara upp till stallet och pussa på min prinsessa NU!
-
Nej nu ska jag fortsätta vila, så som min kropp är van vid så var jag vaken till ca 5-halv 6 på morgonen inatt (Thailand ligger 6 timmar framför oss) så jag är ganska slutkörd efter 11,5 timmar på flyg, 1,5 timme på tåg och sen båt och bil för att tillslut komma hem. Skolan får vänta tills i eftermiddag, just nu är jag inte riktigt i skick för att göra något som är psykiskt ansträngande, haha!

Kommentarer
Postat av: Almis

Din blogg äger! :)

2012-03-01 @ 17:10:26
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0