Godmorgon!

Wow, idag har jag äntligen kunnat sova ut för första gången sen jag kom hem från Thailand! Innan har jag vaknat ca 7-8 på morgonen på helgerna, vilket iförsig var ganska bra för man hann med mycket mer om dagarna men jag var ruskigt trött för även när jag la mig sent så vaknade jag så tidigt.. Men idag har jag sovit till klockan halv 12 och jag kände att det var välbehövligt!
-
Nu är jag redo för en dag full med förberedelser inför imorgon! Stallet ska fixas, svansen ska tvättas, manen ska knoppas, grejer ska putsas och packas och ja gud vet allt! Fullt upp helt enkelt.
-
Kan även meddela att gårdagen var mycket rolig! Vi bowlade och käkade på thairestaurang (tur man inte tröttnade på maten iallafall. (; haha!) Kvällen bjöd på mycket skratt och misslyckanden, jag kan väl säga att bowla är inget man gör till vardags direkt så det tar en stund att få till det, haha! Vi åt även så vi knappt orkade röra oss och hade lite taktiksnack inför morgondagen. Rolig kväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Lina Hagman

Åh, så härlig hon är på bilden! Super fin Malou! :)

2012-03-10 @ 18:24:29
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad fin ponny du har! :)

2012-03-11 @ 00:34:10
URL: http://lurboryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0