dagens resultat

Drar igenom resultaten lite snabbt nu bara, ska lägga mig på soffan resten av kvällen pch bara ta det lugnt, imorgon blir det tidigare! Filmer osv kommer när jag har fått dem. :)
.
Första klassen, LB:
Hon var himla fin! Fick något lustigt språng om jag minns rätt, men det gör ingenting!
Hon låg dock på en del min lilla knäppisponny, en aning stark! haha.. Men vi klarade oss genom banan med ett riktigt skitpet på första hindret i omhoppningen.. annars gick det bra, hon har börjat bli riktigt grym på att svänga! :)
Hade vi inte fått det skitpetet så hade vi blivit placerade! retligt, men sånt som händer!

Andra klassen, LB:
Hon var riktigt fin i denna klassen också, fina sessan!
Hoppade grunden felfritt utan problem men sen orkade inte fötterna riktigt hela vägen upp så vi drog på oss hela 3 rivningar i omhoppningen.. stackars ponnyn var helt trött i huvudet! Sen fick jag inte riktigt henne helt inåtställd i svängarna så det blev tufft för henne att hoppa, skulle tagit längre svängar där, men det är lätt att vara efterklok!
.
Vi tar nya tag till morgondagens LB+5 klass!

Kommentarer
Postat av: Therése Björkman

sv; Jo, det är nog så! Danne tog ju nästan alltid de dära omtrampen & Kalle hoppar gärna 434563 meter innan, haha! ;)

2012-04-01 @ 21:32:47
URL: http://karelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0