underbara sommar, snälla stanna!

Vädret har verkligen varit underbart de senaste dagarna så jag har inte haft mage att sitta inne vid datorn och slösa bort tiden när vi för en gångs skull får lite sol!
 
Jag har i princip varit ute hela tiden, jag tänker inte sitta inne och uggla när man väl kan vara ute och få lite färg! och det har jag fått, var nere på friluftsbadet i princip hela dagen igår med några vänner och lyckades faktiskt bränna mig på bröstet, det kliar något så fruktansvärt just nu.. Efter det så spenderade vi kvällen med bad och grill och sen film hela natten. Och nej jag har inte glömt bort min ponny (; jag var hemma och fixade med henne och hon fick springa en stund på linan då det var alldeles för varmt för att rida enligt mig (Spottis såg inte så sugen ut på det heller för den delen, haha!). Idag är vädret därimot skit, det ösregnar och väntas åska så idag får hon faktiskt vila.
 
Bilder från gårdagen, Bella fick mig att tvätta hennes pool.. haha!
Visst ser det underbart skönt ut? sanningen är dock att det bara var 16 grader i vattnet, så så skönt var det egentligen inte.. hahaha!

Kommentarer
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Sv: Haha :D

2012-06-29 @ 17:08:24
URL: http://ponieriders.blogg.se
Postat av: linnea

hej otroligt bra blogg och jag läser precis varje dag och ser verkligen upp till dig. Grymt bra rider du och har en så otroligt söt ponny! Läser din blogg flera gånger om dagen och har gjort det i några år tillabaka! Du är en av dom jag faktiskt ser upp till inom ridsporten och väldigt mycket ska du veta!
Kram och hoppas du har det bra! :)

2012-06-29 @ 21:39:58
URL: http://www.ponyhoppning.blogg.se
Postat av: Jasmine såklart!

http://cdn.publishdev.se/cdn/3/1579266/images/2012/kshf_4feec8edddf2b36e0d000ea2.jpg

Länk till min bild. Men vart i kodmallen lägger man in adressen? :)

2012-06-30 @ 11:40:39
URL: http://jasminesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0