svenskt väder..

Såklart så ska det ju gå ännu en midsommar med äkta svenskt väder.. Det vill säga regn, och det är verkligen regn i massor! Jag har dock hört att uppåt i landet så är vädret faktiskt helt okej, jag är avundsjuk faktiskt.. även om jag inte vill lämna kära skåne! Aja, jag antar att jag är van, vädret har varit såhär de senaste midsommrarna vad jag kan komma ihåg.
 
Men det är inget som kommer hindra mig från att
ha en riktigt rolig dag/kväll/natt ändå, jag är härdad! (;
 
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!
 
edit: uppdateringen idag kommer vara KASS! men jag tror inte att jag är den enda som inte kommer vara så aktiv med bloggandet idag.. Det kommer nog upp iallafall ett tidsinställt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Glad midsommar bästa Malou!! :D

Svar: Detsamma du! :D
Malou Kastman

2012-06-22 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0