hopphopphopp

Dagens hoppträning gick både bra och dåligt. I början så var S precis som hon var på tävlingen, låg, hängande i munnen, ingen riktig galopp utan bara sprallar med benen och kom nära på varenda hinder.. Men när vi hoppade bana på slutet så släppte ALLT! Vi hittade tillbaka till den mjuka runda galoppen och helt plötsligt så kände jag igen min ponny igen! Sista banan gick hon som en klocka verkligen, det kändes hur bra som helst! Vi kom lite knasigt på sista linjen men när vi fick hoppa om den så stämde allt igen, gud vilken skön känsla!
 
Detta kommer jag leva på ett tag och hoppas att vi hittar den känslan igen nästa gång vi hoppar! Jenny trodde att det kunde bero på att vi har folk som är och provrider henne nu, hon är ju så himla inkörd på mitt ridsätt (på gott och ont) så det kan påverka henne och det är därför hon kännts annorlunda, hon är ju så känslig också så det skulle inte förvåna mig om det är därför!
 
Här kommer ett gäng halvkassa bilder som mamma fotade idag!

Kommentarer
Postat av: Victoria Nyrop-Sjörén

Gillar du dina Tretorn Falsterbo GTX?
Ska köpa nya stövlar snart, har du något tips?
så fin blogg :)

2012-06-23 @ 13:44:43
URL: http://www.vmryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0