duktig rumpnisse!

Spottis skötte sig bra idag och gick bra både när jag red henne och när hon blev provad. :)
Jag tyckte att det kändes himla bra och tjejen som testade henne red väldigt mjukt och fint, nu återstår det ju bara att vänta och se vad de säger!
.
Vädret är ju svenskt somvanligt, molnigt, blåsigt och imellanåt regn.. Perfekt väder för att ha myskväll dock! Så Nellie kommer hit senare ikväll och en liten fågel viskade i mitt öra att hon skulle ha med chips, dippa och en fet godispåse.. Hoppas jag hörde rätt! (;
Fina prinsessan! ♥ bild från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Hon är så fin!

2012-06-11 @ 19:48:17
URL: http://ponieriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0