dagen efter.

Gårdagen och natten spenderades i Helsingborg med fina vänner! Därav den kassa uppdateringen idag, vi kom hem vid 7 på morgonen och därefter sov ja gen stund hemma hos Linnea för att sen bli hämtad av mamma. Därefter stack vi upp till stallet och delade av hagar och sånt inför imorgon, Spottis fick vila då jag kan erkänna att jag inte riktigt var i skick till att rida idag, haha!
.
Nu har jag bäddat ner mig i sängen framför en film och med chips och dippa till hands och här tänker jag stanna resten av dagen. Imorgon är det skolavslutning och därefter far vi ner till Malmö, men jag tar datorn med mig så ni får uppdatering trots att vi kommer vara borta ett bra tag!
Vi hörs imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0