uppe med tuppen

Idag ringde klockan tidigt och jag är uppe och kommer förhoppningsvis hinna med lite mer idag än när jag sover bort halva dagarna.. haha! Idag ska Spottis visas igen på förmiddagen pga oseriösa köpare (hon skulle egentligen besiktigas och åka imorgon), så hon får hoppas 2 dagar i rad nu då det är visning på henne imorgon igen, ingen rast och ingen ro! Lite synd om henne att hon har vilat nu när jag har jobbat bara. Men hon ska nog klara det, jag tror inte hon klagar då hon älskar att hoppa! ;D
 
Bambi ska upp till paddocken och se hur det är med hennes ben, förhoppningsvis så är det helt borta eftersom det var mycket bättre häromdagen! Sen får vi se vad som händer resten av dagen, jag vet iallafall att några släktingar kommer hit och firar min födelsedag (en aning försenat då jag fyllde år i April.. haha!) och jag ska nog vara en stund med Linnea, annars har jag inget planerat! 
 
Så vi får se vad som händer helt enkelt :)
Bild från jobbet, var ute och red en av hästarna uppe på toppen av Söderåsen, hur mysig utsikt som helst! Dock var det helt sinnessjukt högt upp..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh imorgon är det min tur att provrida lilla spirit !<3:D

Svar: Ah vad roligt! :D ser fram imot det, det ska bli spännande! :)
Malou Kastman

2012-07-12 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0