Stall Forsgård

Imorgon kväll tar jag mitt pick och pack och flyttar, destinationen är Niklas Arvidssons gård!
Jag och Josse ska nämligen jobba där nu den första delen av Falsterboveckan då Jenny och Niklas ska tävla! Så vi har våra hästar med oss och kommer att bo på gården från fredag kväll till tisdag. Spännande va?! :D
 
Jag stod i valet och kvalet om vem jag skulle ha med till Forsgård men till slut föll valet på Lohrischa av den enkla anledningen att mamma inte ville ha det ansvaret själv där hemma med in och utsläpp och passande vid hagen osv. så för att inte ge mamma en hjärtattack så får Spirit stanna hemma och Lohrischa följa med! (;
 
Även om det blir himla mycket jobb med att fixa och ha ansvar så ska det bli så fruktansvärt roligt! Ser verkligen fram imot det! :D Josse har ju även med sin fina Carambole (Bollen), så båda våra bebisar får följa med dit. (; hehe!
 
Självklart så kommer kameran att vara med i högsta hugg och klicka en massa bilder (när jag får tillfälle såklart, hehe!), uppdateringen kommer ju dock ligga lite lägre än vanligt då jag kanske inte har tid att uppdatera så mycket pga att vi jobbar, men på raster och kvällarna (nätterna kanske?) så kommer det komma uppdatering, i promise!
 
Niklas och fina, fina Clicken! (Click and Cash 1155)
Vissa kanske känner igen honom från Roffes clinic i vintras?
 
Det var detta jag menade med "det ända jag kan säga är att en viss liten häst flyttar på lördag.." i DETTA inlägget! Dock blev det ändrat till fredag kväll istället! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0