Spirit igår

Först red jag henne en liten stund och Josse fotade oss lite, därefter bytade vi så att Josse fick rida henne! Dock dog kameran strax innan vi bytade.. Men jag filmade lite istället! Den kan ni se längst ner i inlägget.
 
Tyckte att hon skötte sig ganska bra faktiskt! Nu känner hon ju ändå Josse lite eftersom att hon har ridit henne ett par gånger och red henne kontinuerligt när jag var utomlands i februari, men det är ändå principen med en "ny" ryttare på ryggen efter att jag har ridit, projekt Spottis-ska-vänja-sig-med-nya-ryttare-som-hoppar-upp-efter-mig har börjat! haha. :D
 






 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin blogg! :)
Har frågestund på bloggen. om du vill, fråga lite frågor och den som frågar mest frågor vinner en länk!
:)

2012-07-24 @ 23:01:41
URL: http://emmyhenrikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0