mot botten av vårt avlånga land!

Just nu befinner jag mig i bilen påväg neråt i landet för att hämta hem nya hästen! Det tar x antal timmar dit och hem men jag har förberätt med några tidsinställda som kommer ploppa upp under dagen, så här inte gapar helt tomt. Om en stund så kommer det dyka upp en liten tävling här på bloggen som jag gärna vill att ni deltar i, behöver lite hjälp om man säger så! så det blir lite av en win-win situation! (; Ja ni får se!
 
Lite deprimerad är jag att det inte blev någon tävling idag, var så himla taggad för det! :( Tyvärr så finns det inte så mycket tävlingar här runtomkring för tillfället.. Så jag hoppas innerligt att vi hinner komma ut och hoppa iallafall minst en tävling till! Men det får ju tiden utvisa..
 
Det var över en månad sedan vi tävlade nu! vill komma ut så mycket som möjligt nu och passa på att tävla min fina prinsessa innan hon säljs ju. därefter så läggs tävlingskläderna på hyllan under en längre period..
 

Kommentarer
Postat av: Tova Bengtsson ^__^

Åk och tävla i Båstad! Deras bana är grym :) Sen finns det ju Perstorp med, där har du ju varit innan :)

2012-07-05 @ 11:01:45
URL: http://korsningsponny.blogg.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Haha ja, det bästa brukar vara det som bara kommer ;) håller tummarna för bambi då :D haha

2012-07-05 @ 15:50:16
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0