Godmorgon!

Det är skitväder som vanligt här i sverige och jag blir bara mer och mer deprimerad för det. Idag väntas tydligen åskoväder, när ska vi få sol och värme?! åååhh..
 
Min ponny känns miniliten att rida nu när jag jag bara har ridit stooora hästar det senaste och min egen storhäst är lite smått efterbliven.. När vi lägger ut hö till henne i hagen för att hon ska ha lite mer att tugga på så tror hon att vi lägger ut en bädd eller något för att hon ska slippa rulla sig i det blöta gräset, så hon tar inte ens en tugga av det innan hon bokstavligt talat dyker ner och lägger sig och rullar sig i höet.. -.- suck, varför kan vi aldrig hitta normala djur?! Fast sen samtidigt är det mycket roligare när de har lite egenheter för sig. (;
 
Nu ska jag återgå till mina vardagssysslor (ligga i sängen och kolla vampire diaries), det är ju ändå så kasst väder så...
 
Glöm inte ställa frågor i Frågestunden!
Madde och Spottis förra sommaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mailat <3

2012-07-19 @ 23:10:09
Postat av: Agnes

Haha, ni har det bra i nordpolen:)
Jag ar in Spanien nu. Har ar det varmt och skont:):)

Svar: Åh fy vad fuskigt.. Du får mer än gärna ta med dig solen och värmen hem!
Malou Kastman

2012-07-20 @ 10:10:25
Postat av: Paulina

Hej Malou!

Vet du en ledig stallplats i norra helsingborg? :D

Svar: Hej Paulina!
Har inte helt koll på vilka stall som finns i norre helsingborg faktiskt, tyvärr.. :/
Malou Kastman

2012-07-20 @ 11:15:06
URL: http://fotopaulina.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Tycker jag absolut att ni ska göra! Kan vara kul att känna skillnaden :D

Svar: Ja det hade det faktiskt varit! dock vet jag inte om det är till det bättre hållet ;) haha! men vet aldrig vad min ponny kan få för sig... Vissa gånger har hon skött sig väldigt bra! (för att vara henne, men det stod ändå "något spänd" i protokollet, haha ;) och andra gånger har hon varit helt flippig och bara steppat igenom hela programmet.. haha!
Malou Kastman

2012-07-20 @ 16:15:17
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0