FRÅGESTUND!

Det är många frågor som går nu ang. nya hästen, vad som ska hända med Spirit nu, Lohrischa's skada osv. Därför tänkte jag dra igång en frågestund där ni kan ställa alla frågor och jag ger er svar på dem, så slipper vi alla ströfrågor!
 
Frågestunden avgränsas till frågor kring hästarna, alltså inte "vad är ditt mål med ridningen" eller andra frågor som handlar om mig! Självklart får ni göra om frågan och skriva tex. "vad är ditt mål med Spirit innan hon säljs" eller liknande, bara det handlar om hästarna!
 
Om ni är riktigt snälla så kaaaaaanske jag svarar på frågorna i ett videoinlägg! (;
Herregud sa jag verkligen precis detdär?! jag som hatar att vara med på film..
Aja, FRÅGA PÅ!
Jag meddelar när jag har fått in tillräckligt med frågor och frågestunden avslutas.

Kommentarer
Postat av: Sara sjöström

Är det någon som är intresserad av Spirit ?
Vad är ditt mål med spirit innan du säljer henne ?
Hur känns det att dom som skulle köpa spirit var oseriösa ?
Din blogg är bäst !<3

2012-07-17 @ 17:23:51
Postat av: Anonym

Bästa minne med Spirit?
Skulle du vilja ta föl på Spirit eller Bambi?
Varför säljer du Spirit?

Lycka till med Bambi!

2012-07-18 @ 09:34:23
Postat av: madelene friberg

hur gör du sånna urläckra bilder? ;)
Vill du flytta upp till ÅPK med Bambi, eller ha henne hemma nu när hon är skadad? :) Hoppas Bambi blir frisk! Hur är Spottis, mår hon bra och är pigg? ;) haha! :D

2012-07-18 @ 11:52:25
URL: http://madelenefriberg.blogg.se
Postat av: kerstin falk

Om du hade fått ändra på en sak med dina hästar vad skulle det vara då?

Hur ser en vanlig dag ut för dina hästar?

Om Bambi får hålla sig frisk hur långt tror du att hon kommer kunna gå?

2012-07-18 @ 22:59:57
URL: http://ksf.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad söker du hos den nya ryttaren hos spirit?
Vad kommer du satsa(vilka höjder) på med bambi?
Vet ni hur bambi skadade sig?
Kram och lycka till :)

2012-07-19 @ 23:15:09
URL: http://Ponyhoppning.blogg.se
Postat av: Jennie

(kanske skickade en tomm kommentar, ursäkta men min data dampade till...)
1. Favorit schabrak?
2. Bästa tävlingsplatsen du varit på?

2012-07-20 @ 19:49:59
Postat av: Julia

Varför har du flyttat Bambi till klubben?

2012-07-23 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0