färdig i stallet (här hemma)

Har varit uppe och fixat stallet nu ungefär hela eftermiddagen, puuh man märker hur mycker längre tid det tar när man har två hästar!
 
Spottis fick en lugn barbackatur ut i skogen, eftersom att hon ska stå nu i några dagar så fick hon ta det lite lugnt idag! Men hon var lika nöjd och glad ändå, kommer sakna mitt hjärta nu när vi åker.. men jag vet att mamma tar hand om henne så det ska inte vara några problem!

Jag gick även upp till paddocken och kände igenom Lohrischa lite i skritt och trav bara! Tråkigt nog så kändes hon lite oren i traven så vi longerade och kollade och mycket riktigt så markerade hon.. Måste vara att hon har gjort något när hon flippade i hagen imorse eller något, vi får hoppas det iallafall.. Hon får ändå följa med till Forsgård idag men hon ska få ta det lugnt bara, stå i en lite mindre hage så hon kanske inte brallar så mycket och jag ska ut och gå med henne några gånger/dag, ska testa longera henne igen om några dagar och se hur hon ser ut då!
 
Mamma klickade några bilder på de få minuter jag satt på henne, haha!
(anledningen till att hon inte har framskydden på sig är för att vi skulle se om det var de hon var irriterad på)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin hon är! :)

Svar: Awh tack så mycket! hihi :)
Malou Kastman

2012-07-09 @ 01:08:23
URL: http://hannaaaronn.blogg.se
Postat av: Kajsa

Så fin:D

Svar: visst är hon! :D hihi!
Malou Kastman

2012-07-09 @ 23:02:09
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd gård!

Va fin den ser ut!! =) Jättetrevlig modell!
Vad har den för stam? =)

Svar: Tack så mycket!! :) ja hon är det va? hon är ganska så kort så det blir liksom inte jättemycket häst att rida ihop!
Hon är efter Lohenrgin - Lordanos! :)
Malou Kastman

2012-07-22 @ 08:56:17
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0