bra och dåliga nyheter

De bra är att jag är så fruktansvärt glad och taggad inför imorgon!
Lite sämre är att Dyón-tränset jag skulle köpa inte fanns i rätt storlek så fick köpa ett från Hööks att ha sålänge (ska köpa Dyón tränset i falsterbo istället).. Men det var helt okej snyggt, rundsytt och lädret var mjukt och fint, så det blir nog bra ändå!
Jag fick köpt ett par Norton Pro benskydd som hon får ha här hemma och fram tills det börjar vankas tävling, då ska hon få ett par finare (; Veredus Carbon Gel och young jump bak är outstanding, så såna får det helt klart bli!
 
 
Det dåliga är att Spottis skor är alldeles slitna och hovslagaren är på Island och kommer inte hem förens imorgonkväll.. Vi var uppe tidigare ikväll och skulle fixa med broddar osv för att se att det gick, men det gick inte... skorna var alldeles för slitna så vi fick inte i dem :( Och jag tänker inte utsätta henne för att tävla utan broddar då hon halkade sist och blev osäker, så det blir ingen tävling imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0