hemma idag

Puuh, idag är jag faktiskt hemma från skolan. Det kändes så fruktansvärt onödigt att dra dit när vi ska jobba mycket med vårt arbete och skolans internet är skitkass.. Så eftersom att jag ändå är sjuk så kan jag ju lika bra sitta här hemma och göra det! Ja, så fick det bli.

Så idag är det plugga som gäller, ska dock upp till stallet runt 3-snåret och hjälpa Mikaela med Lillis, ska se om jag skrittar ut på min vildhäst en runda också kanske! Mer spännande än så är det inte. (; Ska försöka få tid till att skriva färdigt detdär inlägget om hur Spirit är att rida också, det ligger halvfärdigt i utkast, haha!

Nej nu ska jag sätta igång, såläge får ni lite fler bilder från keppnin i somras!





Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

SV; Jaha, vad synd :/ Så du har inte kvar originalbilden? :)

2012-01-18 @ 16:47:50
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Har faktiskt funderat på att åka och fota någon "islandshäst-tävling" till sommaren, det är ju ändå lite spännande ^^,

Vad har du förresten använt för program för att sätta loggan? :)

2012-01-20 @ 13:46:33
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0