BLOPPIS

Tänkte köra på en liten bloppis då jag har vissa saker som inte används och så!
Är det något ni är intresserade av eller bara undrar något så lämna en kommentar i detta inlägget eller släng iväg ett mejl till [email protected]!
Så nu kör vi! :D



Veredus Carbon Gel Bakbensskydd
strl S

knappt använda, inga repor på insidan.
SUPERFINT SKICK!

ordinarie pris: 1 299:-, mitt pris: 700:- SÅLDA



Schockemöhle COACH schabrak
strl ponny
använt men i fint skick

ordinarie pris: 349:-, mitt pris: 200:- SÅLT


Back On Track ryggvärmare
Sparsamt använd, fint skick!
Sätts fast med en täckesgjord runt magen, jag brukade även sätta ett bensnöre (sånt från täcken) i de två främre ringarna och fram över bogen för att det inte ska kasa bakåt. Man kan även rida med det om man känner för det! det är bara sätta sadelgjorden i stropparna så blir den på plats.

ordinarie pris: 699:-, mitt pris: 500:- SÅLT


bilder lånare från google:

Trackback
RSS 2.0