Första ridpasset med Spirit

Såhär lite i efterhand tänkte jag skriva lite kort om ridpassen och veckan med Spirit. 


På måndagen blev första ridpasset med Spirit, vi skritta ut en runda barbacka. Jag skulle egentligen inte rida barbacka men sadeln var utlånad och Malous mamma hade glömt att ta hem den. 
Det gick bra ändå! 
Spirit var väldigt pigg och ville inget annat än springa. Malous mamma följde med och gick med Texas samtidigt så jag fick lite sällskap.
Eftersom det var första ridpasset på länge skritta jag mest, blev minimalt lite trav också.

Lite dåliga mobilbilder på Spirit när jag hämta henne i hagen


  

En bild när jag red henne, hon hade väldigt lång och grå päls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0