buhu

Har varit uppe och pussat hejdå på min prinsessa och gått igenom allting med Josse, nu känner jag mig redo att åka! Sista gången jag får träffa henne på 3 veckor nu ju.. :(
-
Lite sorgligt är det allt, men jag vet att hon kommer ha det bra ändå! Mamma fixar stallet varje dag och Josse kommer rida henne, så hon har ju allt hon behöver! Det ska bli så roligt att komma igång och rida igen när jag kommer hem! :D Sålänge får jag väl nöja mig med elefanter eller något liknande.. haha! (;
En sånhär bild kanske dyker upp när jag kommer hem, vem vet? (;

Kommentarer
Postat av: madelene friberg

då blir det inget bloggande :(

2012-02-10 @ 11:52:48
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0