Blev inte som planerat..

Tanken var att jag skulle blogga efter varje ridpass på Spirit, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Anledningarna till den urkassa uppdateringen på bloggen:

- De första dagarna jag red henne var mina kusiner på Skånebesök, de bor vid Stockholmstrakten, vilket gjorde att det inte var speciellt lockande att sitta vid datan och blogga då. De åkte alltså hem på onsdagkvällen.

- Från tidig morgon till eftermiddag/kväll jobbade jag, både torsdag och fredag

- Utöver det hade jag ett antal hästar att rida

- I lördags red jag ett antal hästar och fixade stallet, därefter åkte jag hem till en kompis och sov där

- Igår, söndag, befann jag mig på Göteborg horse show hela dagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0