världens bästa mamma ♥

 
Vad skulle jag gjort utan henne? Det vet jag nog ärligt talat inte. Hon hjälper mig så otroligt mycket med hästarna och allt annat, om inte hon hade haft det intresset som hon har eller varit till så stor hjälp så vet jag nog inte hur jag hade gjort.. Jag hade fått fixa stallet själv dag ut och dag in, mamma brukar vara snäll och mocka och fixa medans jag rider eller gör vid S så att vi slipper stå med det efter, jag hade fått skaffa all mat, strö osv själv, jag hade själv fått ta mig till och från tävlingar och träningar och varje gång fått "tvinga" med någon som hade kunnat hjälpa mig osv osv.. Jag vet om att vi bråkar titt som tätt och det är helt enkelt för att vi är alldeles för lika i sättet, ingen av oss skulle ju få för sig att ge sig.. haha! Och jag vet även att jag är ganska dålig på att visa min uppskattning men du ska veta att det du gör, det är guld värt!
 
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig mamma.
Älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig oxå <3

Svar: <3
Malou Kastman

2012-12-07 @ 09:42:41
Postat av: Lina Hagman

Oh, shit! Gud vad du är lik din mamma!! :O

Svar: Haha tycker du? :D
Malou Kastman

2012-12-07 @ 10:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0