nästa kavaj!

Någon gång inom en ganska snar framtid har jag planer på att införskaffa mig en till tävlingskavaj, en lite mer diskret som jag kan använda till mina schabrak som inte passar tillsammans med min minst sagt utstickande nuvarande kavaj!
 
Den jag har provat ut är Competition CRW Exclusive kavajen som finns att köpa på Hööks för ynka 599:- ! Den sitter snyggt och har ett skönt följsamt material, och nämnvärt är att den har tillräckligt långa armar vilket är ganska ovanligt må jag säga, de enda kavajerna jag kan ha som inte är för korta i armarna är Animo! Men nu har jag hittat denna också. (:
 
Men nu till problemet, vilken färg ska jag ha?
 
Personligen så tycker jag att den marinblå är snyggare, men sen är ju svart alltid svart och går att använda till allting.. Men sen tänkte jag att den marinblå passar ju också till det mesta, och jag har ju trots allt marinblå schabrak som hade varit fina till! Tex. Shockemöhlet i föregående inlägg. Är även inne på att skaffa mig ett marinblått Equipe schabrak med orange kantband, har velat ha ett sånt hur länge som helst men Spottis är inte snygg i orange + att det matchar inte med min royalblå kavaj.. men till denna så hade det vari sååå snyggt! Sen vet jag att min nästa häst varken kommer vara bork eller fux (orange är inte snyggt på någon av de färgerna.. och det finns inte många storhästar med samma färg som S och jag tänker inte ha en fux igen då det påminner för mycket om Lohrischa..), Så det lutar mest åt den marinblå!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja den är riktigt snygg! Jag har det andra problemet med ärmarna dock, jag har korta armar så alla tröjor/kavajer/jackor har alldeles för långa ärmar haha! :P

Svar: ojdå, ja det är ju också svårt :p haha!
Malou Kastman

2012-12-01 @ 12:14:02
URL: http://dailyhorses.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Marinblå! :D

Svar: blir nog det! :D
Malou Kastman

2012-12-01 @ 13:19:16
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Isabell Gunnarsson

Den marinblåa,den är mycket finare i verkligheten.Jag har en sån och den är hur härlig som helst! :D

Svar: Ja den blåa är mycket snyggare än den svarta! hehe gött :D
Malou Kastman

2012-12-02 @ 16:11:22
URL: http://gunnarssonisabell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du inte att den marinblå kavajen kan passa till en fux? :)

Svar: Jo det hade nog blivit supersnyggt! :)
Malou Kastman

2014-04-28 @ 10:24:53
URL: http://samantas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0