Faith UF

Tänkte ta mig friheten att skriva ett icke-hästigt inlägg här på bloggen och göra lite reklam för mitt och mina två kompisars UF-företag!
 
För er som inte vet så läser jag Samhälle-Ekonomi på gymnasiet och alla ekonomer har som projektarbete att starta och driva ett företag under ca ett års tid. UF, som betyder Ung Företagsamhet är själva företaget som gör det möjligt för oss att prova på att driva ett företag under denna perioden. Riktigt roligt och lärorikt måste jag säga!
 
Nu till saken.
Jag tänkte höra om det är någon av ER
som är intresserade av att köpa vår produkt?!
 

Det vi säljer är budskapstavlor med olika citat från kända personer/karaktärer. Tavlorna finns i både svart och vit ram och kostar endast 39 kr/st! Gillar man inte något av de förtryckta citaten så kan man även lägga en specialbeställning med ett eget valfritt citat. Men det är inte allt! Hälften av vinsten, alltså allt vi sammanlagt har sålt för i maj när vi avslutar företaget, över 50% av dem pengarna kommer att skänkas till Cancerfonden!

Så det är en win-win situation, du får en kanonsnygg tavla att hänga på rummet, ställa på något bord, ge bort till någon du tycker om eller liknande och Cancerfonden får bidrag till sin forskning för att hitta ett bot mot denna fruktansvärda sjukdom.
 
Ovan ser ni exempel på två av våra tavlor, en med svart och en med vit ram.
Är ni sugna på att se resten av modellerna så kan ni klicka er in på vår facebooksida!
 
Är ni sugna på att köpa så släng iväg en kommentar i
detta inlägget eller skicka ett sms till mig på 0733708026!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv;jätte fint verkligen! Är hon din egen? Hur gammal är hon?:)
Kram

Svar: ja hon är min sen 6,5 år tillbaka :) hon är 11 år! född 2001
Malou Kastman

2012-12-18 @ 20:50:26
URL: http://elviraasliv.blogg.se
Postat av: lisa

OJ, vad fina grejer! :D Vi har också UF.. som du redan har märkt.. fast MITT UF, går mindre bra! -.-

Svar: Tack så mycket :D Ja jag såg det! det var därifrpn jag fick idén att skriva ut det här på bloggen ;) hehe! Gör det? :O det är ju en skitsmart idé!
Malou Kastman

2012-12-19 @ 12:55:32
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0