efterlängtade jullov!

Hej mitt underbara, älskade, saknade, efterlägtade, välförtjänta jullov!
Hade under förmiddagen en liten mysig julavslutning på skolan och gick därifrån och insåg att det var den sista dagen på mitt livs sista hösttermin någonsin. Känns lite konstigt faktiskt! Mamma hade iallafall varit snäll och fixat båda stallarna idag imed att jag mår så dåligt (håller på att bli sjuk igen.. är dunderförkyld och har fått tillbaka min hosta). Var precis uppe och tog in lilleman och kollade igenom honom och ställena där han har haft svamp såg faktiskt mycket bättre ut! Så nu på lovet någon gång kanske jag kan börja rida honom! :D Vi håller tummarna för det iallafall!
 
Lite sådär halvkass bild från när han tävlas i Tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0