Eddiiiiiiiiiiiiie

Herrejesus vilken gårdag, puuuuuh!
Hann inte uppdatera till er igår då det blev full rulle när jag kom hem från stallet, det blev att snabbt göra vid sig och sen åka till mina fina vänner för förfest och sen en helt gaaaaalen utgång i Helsingborg! Känner mig som en zombie i kroppen nu efter bara ca 3 timmars sömn men vad gör det, ska snart gå och lägga mig så det reder sig!
 
Har ridit på min fina kille både igår och idag och jag kan meddela att han är ett riktigt busfrö, haha! Idag höll jag på att få mig en flygtur (igen), bocka kan han kan jag tala om för er! Men han är riktigt trevlig att rida faktiskt, tror detta kommer bli skitbra!
 
Här har ni några bilder från gårdagen där jag red i universums kortaste stigläder.. haha! Skulle bara rida en liten stund så orkade inte ändra dem.. Visst är han fin? :D
 
Och här är några från idag!

Kommentarer
Postat av: Liza

Sv; Ja, ta bort spöt kanske dom inte behöver, som sagt är det ett hjälpmedel, men på rätt sätt ska det användas ;)

2012-12-26 @ 23:50:09
URL: http://hoppsadeln.blogspot.se
Postat av: Johanna

Nu hänger jag inte med ;)
Har du döpt honom nu och så har jag missat det på något sätt, sååå fin är han & ni tillsammans :D

2012-12-27 @ 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0