visste du att..

  • Jag fullkomligt flippar ut om någon rör mig med eller kommer i närheten av mig med sin fot, har sån fotfobi så det är inte sant. USCH!

  • Jag ÄLSKAR högklackade skor! Jag skulle kunna fylla hela min garderob med bara snygga klackar, enda nackdelen är att jag aldrig använder dem.. och anledningen till det är att jag blir så satans lång och alla mina vänner är så korta....... buhu!

  • Jag älskar att ha det städat och fint på mitt rum! Dock händer det bara ungefär till födelsedag och julafton, annars ser det ut som ett slagfält från andra världskriget eller något i den stilen..

  • Jag är fruktansvärt lat, jag gör bara precis det som jag behöver göra och anstränger mig inte mycket mer än så. Dock kan jag ha mina stunder där jag antingen är väldigt fit och är ute och springer och så, för jag älskar verkligen att träna! Så jag är inte lat på det viset. Eller ibland så är jag bara helt överspeedad och springer runt helt utan anledning och gör inget som hellst vettigt av den energin som jag egentligen skulle behöva i vardagen, haha!

  • Jag har helt sinnessjukt konstig humor med mina vänner. Om någon skulle filmat en hel dag med oss så hade vi troligtvis hamnat på psyket efter det, haha!

  • Jag har spelat fotboll och var faktiskt riktigt duktig på det. Dock orkade inte mina knän (har ju knäproblem) med att både rida och spela fotboll, så jag tvingades välja. Och där tog hästarna övertaget eftersom att det är mer än bara en hobby, det är en livsstil. Men hade jag inte haft något som hindrade så hade jag LÄTT börjat spela fotboll igen, älskar det!

  • Min lillebror är sjukt allergisk mot hästar och andra pälsdjur. Ändå så har vi två hästar, en hund och tre katter.. hehe


Detta var ett "sätt rubriken"- inlägg, du kan också sätta din rubrik HÄR.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, det med rummet är vi nog två om.....

Svar: vad bra att det inte bara är jag då! ^^
Malou Kastman

2012-08-10 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0