utvilad och redo!

Godmorgon på er! Ja för mig är det faktiskt godmorgon istället för godmiddag, jag vaknade precis efter att ha kommit hem sent inatt så det var välbehövligt att sova ut. Kan även meddela att vi hade det kanonmysigt på Liseberg igår. Men nu är jag utvilad och redo för att ta tag i dagen! Var nyss nere i stallet och plockade av S natttäcket eftersom det är himla fint väder idag, annars hade hon nog svettats ihjäl.. haha! Hon ska även ut och motioneras en runda senare idag. Andra stallet ska också fixas och L ska få komma ut på en prommenad. Funderar på att göra henne riktigt fin och knäppa lite bilder på henne. Ja, vi får se hur jag gör!
 
Nu ska jag iallafall käka frukost och sen komma igång. Vi hörs under dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0