uppe med tuppen

Uppe tidigt idag igen, det är bra så jag får "övat" inför skolan som börjar igen på tisdag. (; dock börjar vi inte förens kl 1, men det kan vi ju bortse ifrån! Iallafall, just i denna stund sitter jag bänkad på klubben och tittar på den regionala storhästtävlingen, åter igen är det helt sinnessjukt vad sugen man blir på att tävla häst själv... men det får vänta. Min lilla bebis måste både bli frisk och lära sig hoppa innan det blir dags för det!
 
Jag vet inte hur länge jag kommer stanna här idag, men är sugen på att se 130-klassen som är sista klassen för dagen! Sen när jag kommer hem så är det rida den lilla gula som står på schemat, eventuellt även en annan ponny som jag ska hoppa, spännande!
 
Vi hörs mer senare. :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul :P Vilken klubb är du på? :)

Svar: Åsbo PonnyKlubb! :)
Malou Kastman

2012-08-19 @ 10:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0