@ the train

Just i denna stund sitter jag på ett rullande tåg som tar mig och mina vänner uppåt i landet, Göteborg närmare bestämt! Vi ska spendera hela dagen på Liseberg och åka karuseller tills vi knappt kan stå längre. (; hehe!
 
Det är tåget som gäller hem också och vi lär nog inte vara hemma förens sent ikväll/natt, så uppdateringen kommer ligga en aning lågt idag då jag inte har någon möjlighet att uppdatera förutom något tråkigt mobilinlägg från plats bara! Om inte annat så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda B

Får man med all utröstning till spirit?? Har du tänkt sälja henne til den som känns rätt eller låna ut henne en längre tid

Svar: Ja all utrustning är med :) och nej vi tänker inte låna ut henne, hon ska säljas. Och ja det är klart att det ska kännas rätt, annars får hon stanna :)
Malou Kastman

2012-08-16 @ 11:07:52
Postat av: linnea

Hoppas du får de jätte roligt :D

Svar: Ja vi hade det jättemysigt! :D
Malou Kastman

2012-08-16 @ 19:55:06
URL: http://ponyhoppning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0