Satin Dolly

D-ponnysto, svensk ridponny, född 2003.
Tävlad med vinster och placeringar upp till LB+5 (105 cm)
 
Så som det ser ut nu så kommer jag troligtvis rida och tävla Dolly detta året ut
åt ägaren. Film från när jag hoppade henne igår kommer troligtvis upp under dagen!
 
Fräck ponny, korsning mellan islandshäst, russ och arab!
Väldigt bestämd dam, passar det inte så åker bakbenen upp i vädret i hopp om att slippa undan vad det än är som irriterar henne (tex att man har skänkeln för långt bak.. haha!) och hon är lite av en stoppare på tävling, hon kan mycket väl sticka åt sidan eller tvärnita på hinder. Hon testade mig i början idag genom att stanna några gånger, men när jag lärde mig lite hur hon betedde sig och kom på olika sätt att motverka det så flöt det på himla bra!
 
Jag tycker att det ska bli kanonkul att börja tävla henne.
Jag gillar utmaningar, challenge accepted!
 

BILDER KOMMER!

Kommentarer
Postat av: Lina Hagman

Hrm... Hur var det med godkännande av användning av bild..?

Svar: Oj shit, det glömde jag helt bort! Ska ta bort dom så fort jag kommer in på datorn.. :)
Malou Kastman

2012-08-20 @ 15:21:50
Postat av: Evelina

Haha henne "red" jag när hon var nyinriden.. Hon på sig ber när hon tyckte det räckte . Och hon slängde av min kompis= skitkul :D

Svar: jasså! :) haha ja hon är en väldigt bestämd dam, sparka kan hon iallafall ;) haha! hon försökte få av mig 2-3 gånger idag men när hon märkte att jag inte hade några planer på att smaka grus utan satt kvar så gav hon sig tillslut när hon fattade att det inte gick att få av mig ;) haha!
Malou Kastman

2012-08-21 @ 21:09:22
Postat av: Evelina

Oj va konstig min kommentar blev, skulle stå la sig ner :P haha ja då är hon sig lik, en äkta bitch :)

Svar: jaha! :) hehe ja! men det är roligt med en utmaning! :)
Malou Kastman

2012-08-21 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0