minishopping!

Var nyss iväg på en liten shoppingrunda tillsammans med mamma, det blev en sväng inom ElGiganten och HEP! Det som fick följa med hem var en extern hårddisk där jag kan lagra alla mina bilder och filmer istället för på datorn, så kanske inte den hänger sig vartannan minut för att minnet är fullt, haha! Det som fick följa med från HEP var ett par KL sturmpor, ett par HV Polo strumpor och ett par Sprenger sporrar med liggande trissa, allt med 30% rabatt! Sen fick jag även beställt hem nya inlägg till min GPA hjälm som kommer om ett par dagar, så att hjälmen sitter som den ska igen! Känns inte så säkert när hjälmen lyfter från huvudet varje gång man rider lätt.. hehe!
 
 
Samma sporre som på bilden fast utan gummiskydd!

Kommentarer
Postat av: madelene friberg

var är filmen på mig o spottis? (;

Svar: den kommer den kommer! ;D
Malou Kastman

2012-08-08 @ 18:52:15
URL: http://madelenefriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0