lång dag

Jag är trött och frusen och vill bara krypa ner under täcket och stanna där typ, föralltid? Ja så känns det som nu iallafall. Men självklart så kommer jag ju inte göra det, imorgon är en ny dag och massor med nya grejer att göra! Så att ligga under täcket hela dagen, nä det har jag inte tid med. (;
 
Jag kan iallafall meddela att både Spirit och Madde skötte sig över förväntan idag på pay and jumpen, felfria i 70 cm! :D Berättar mer om det imorgon, nu ska jag lägga mig och glo på film!
 
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Hej Malou!
Har du någon mejladress jag kan mejla till? :)


Svar: Ja absolut :) [email protected]
Malou Kastman

2012-08-06 @ 23:10:03
URL: http://moajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0