Lady Diana III med bläsen på sneee

Sitter på ett styck lat ponny vars favoritgångart för dagen är halt..

Nellie hann inte rida Diddi idag pga att de skulle ha gäster och frågade om jag kunde rida henne när jag ändå var uppe hos Bambi, såklart jag är snäll och fixar det! Diddi finner det dock mindre roande och hon är i ungefär samma klass som en snigel när det gäller farten idag, hahaha..

Nellie går för er som inte vet i min klass och är en av mina bästa vänner! Hennes c-ponny (sengångare) Lady Diana III är inte alltid såhär trött som hon är idag, men nästan (; det finns ju såklart undantag! Typ vid hoppningen, där de tävlar LC och LB!


Kommentarer
Postat av: Nellie

haha bara mobba min ponny, hon är inte seg hon har bara inte så bråttom! ;)

Svar: Hahahahaha! Sant ;) hon är ju inte så seg annars!
Malou Kastman

2012-08-30 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0