i'm alive!

OJ vad dålig jag har varit på att blogga de senaste dagarna, fy på mig! Men jag har haft en sån period nu där jag knappt har suttit vid datorn över huvud taget, ganska så skönt faktiskt. Men nu ska jag ta tag i det igen då jag ser att ni, även om jag inte uppdaterar som vanligt, är inne och kollar här ungefär lika mycket varje dag som innan!
 
Såå, idag. Vi är ju helt lediga från skolan på måndagar så jag har spendarat dagen med mamma och varit iväg och handlat lite :) Strax kommer Madde hit och ska rida Spottis en runda och sen åker vi upp till åpk och så ska jag skritta ut en runda på Bambi, hon har skött sig så himla bra med allting som har med ridningen att göra! Vi har mött lastbilar och blivit omkörda av traktorer och annat som vissa hästar anser vara läskigt, och hon lyfter inte ens på huvudet utan bara fortsätter skritta på snällt, haha! Det är verkligen en bra häst jag har köpt, 4 år och ändå så snäll! :D
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Lastbilar o traktorer är väl ingenting.. Vänta till den där livsfarliga hästätande stenen dyker upp :)

Svar: du idag skulle hon inte ens gå ifrån gårdsplanen, riktigt enveten var hon!!
Malou Kastman

2012-08-27 @ 21:07:07
Postat av: Siri

Kul att du får rida på henne nu! Hoppas det går bra framöver :)

Svar: Ja det är riktigt roligt! ja det hoppas jag med :) tack!
Malou Kastman

2012-08-27 @ 22:09:10
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Helen

Haha
Den gårdsplanen kan vara svår att komma ifrån. Har haft många duster med mina där.
Ett ännu värre ställe var precis när man skulle ut från grusvägen (vi hade ju hagen där parkeringen är)
:)
Men hon kan ju inte vara för snäll heller, hon måste ju testa dej lite ;)

Svar: haha ajdå! Jaha :)Nej det är sant, men hon behöver ju inte bocka iväg och stegra när allt hon får göra är vara ute på lugna skrittrundor.. haha!
Malou Kastman

2012-08-27 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0