hej och iväg!

Tänkte bara slänga in ett snabbt hej för att visa att jag överlevde första skoldagen. (; Nu ska jag slänga i mig något snabbt att äta och sen rida min lilla gula och därefter åka och dressyrträna med fröken fläck. Kanska hinner fixa något tidsinställt innan jag åker men annars får ni vänta med uppdatering till ikväll..
 
Förresten, ser ni hur mitt schema ser ut?! nog för att det är skönt med sovmorgon men detta är väl lite att ta i.. Det enda positiva är nog att jag kommer hinna rida iallafall en häst innan skolan börjar varje måndag och fredag! skönt att slippa ha alla hästarna "över sig" när man slutar så sent. :)
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi är två. Jag överlevde oxå första dagen! :)

Svar: vilken tur! :) hehe!
Malou Kastman

2012-08-21 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0