countdown, 288 days left..

Vi har endast gått lite mer än en vecka i skolan och alla förberedelser för studenten har dragit igång, REDAN, Herregud säger jag bara, det är ju för sören 288 dagar kvar!
 
Idag har vi iallafall provat ut och beställt våra studentmössor, så nu är plånboken ledsen.. Dock kommer de inte förens i typ april, menmen. Allt som allt (med tillval såsom hoodtröja, champagneglas, megafon, visselpipa osv) så gick hela kalaset på 1950:-!!! Jesus, det är dyrt att ta studenten ska ni veta! Det är ju studentkryssningar som står på schemat (den första redan nu på höstlovet! :D), studentresa, balklänning, håruppsättning, utgångar osv som också ska betalas. Jag har en känsla av att jag får börja spara redan nu om jag ska ha råd med allt detta..
 
Det sägs ju att det sista året går fort som attan, hoppas att jag hört rätt!
 



Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Vårterminen går gaaaalet fort ska du veta!

Svar: Jag kan tänka mig det :D
Malou Kastman

2012-08-30 @ 21:48:26
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Ellinor

Skojj! :)
fin blogg btw :D

Svar: riktigt roligt!tack så mycket :D
Malou Kastman

2012-08-31 @ 18:53:31
URL: http://ponnybrudarnashem.blogg.se
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd hästgård!

Ja, sista året går helt galet fort! Det gäller att ta till vara på varenda dag! ;)

Svar: Ja de flesta säger det! ja det ska jag göra :D
Malou Kastman

2012-09-02 @ 17:37:13
URL: http://hennyvinlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0