Compositi Profile Premium

När vi var iväg och handlade för någon vecka sedan så sprang jag över dessa snygga nya stigbyglarna från Compositi! De lär troligtvis bli inhandlade inom en snar framtid då jag håller på att frysa fötterna av mig i mina Sprenger på vinterhalvåret, även om de inte ens har särskilt mycket stål på dem så blir de ändå himla kalla. Sen är ju dessa betydligt mycker snyggare än vanliga tråkiga plaststigbyglar. (;
 
Det är de blåa som kommer inhandlas, då de matchar vår outfit!
 
Sen kan man även byta färg om man vill genom att köpa nya plattor!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad häftiga! Hur mycket kostar dom ? :)

Svar: Visst är dem! tror bara de kostade 150:- eller något om jag inte läste på helt fel prislapp xd
Malou Kastman

2012-08-06 @ 00:08:09
URL: http://ishopparen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0