7 days of freedom

Herregud, det är endast en vecka kvar tills skolan börjar igen, en vecka kvar tills jag går in på mitt sista skolår någonsin! Stället som jag både hatar och älskar på samma gång, det känns konstigt att veta att det "bara" är ett år kvar. Vad ska man göra sen? Jag har ingen som helst aning om vad jag vill jobba med i framtiden! Sen att jag bara har en vecka kvar av mitt livs sista sommarlov känns ju heller inte förjäkla bra..  Åh!
 
Nej, nu ska jag ta mig samman och göra något vettigt av dagen istället för att sitta här och hyperventilera! Upp och rida S står först på schemat, sen ska jag hem och ta ett rejält snack med mamma om lite grejer som snurrar i huvudet just nu, spännande! I'll let you know om det blir något av det. TTYL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0