WISHLIST

11 dagar kvar nu, och jag kan inte komma på något mer att önska mig än sakerna nedan!
Det är nog första gången jag inte har en lista på ca en mil med grejer jag vill ha, haha! Men jag är faktiskt rätt nöjd för tillfället.
.
TV'n är liksom det som jag vill ha, det är inte något livsviktigt eller nödvändigt, utan något jag vill ha. Ridbyxorna är nödvändigt! mina gamla sjunger på sin sista vers, de är både sönder och missfärgade.. Sen är ju dessa så otroligt snygga också, hehe. (; Armbandet är mer som en symbol, ett minne av min fina vän. Självklart är det Spirits tagel som ska vara i det.
.
Har ni fyllt år än? om inte, vad önskar ni er? :D
Armbandet kommer HÄR ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0